picky logo
picky logo
Productscurationdiscussionpicky for creators

Routine Help

AmaliaAnnufus user profile picture

AmaliaAnnufus

Oily/Sensitive

dot114 Views

coba produk baru

Aku mau tanya dong, aku mau coba produk baru 1 sunscreen 1 lagi serum. Kalo aku pake sunscreen baru di pagi dan serum di malem. Boleh ga ya? Atau jangan dulu?
Calming Serum (Cica & Witch Hazel)

Natur Skin Care
Calming Serum (Cica & Witch Hazel)

star rating

4.4

(7)

favorite

9

Skin Buddy Sun Protection SPF 30 PA+++

Emina
Skin Buddy Sun Protection SPF 30 PA+++

star rating

4.1

(22)

favorite

15

upvote

21

comment

12

12 Comments

miazawa user profile picture

miazawa

Oily/Resilient

boleh boleh aja kok kak, malah bagus udah rutin sunscreen
upvote

2

comment

0

AmaliaAnnufus user profile picture

AmaliaAnnufus

Oily/Sensitive

aku ang udah rutin pake basic, cuma ini coba produk baru sehari 2 gitu tp beda waktu. kan katanya kalo coba produk baru satu satu
upvote

0

comment

0

wahyutrisnaa user profile picture

wahyutrisnaa

Dry/Sensitive

boleh aja kok kak
upvote

1

comment

0

Kotakkaca user profile picture

Kotakkaca

Oily/Sensitive

boleeeh kok, Nder. Aku juga kadang pagi cuma pakai sunscreen
upvote

1

comment

0

Putrin79 user profile picture

Putrin79

Dry/Sensitive

kalo kamu masih takut patch test aja dlu biar aman
upvote

1

comment

0

AmaliaAnnufus user profile picture

AmaliaAnnufus

Oily/Sensitive

patch test di leher ya?
upvote

1

comment

0

K-Beauty Giveaway Events

kbeauty Picky x Etude | Dear Darling Oil Tint event

Picky x Etude | Dear Darling Oil Tint

Audience

All Users

Deadline

April 26th

picky coins1000
Picky app preview

Join the Picky Community

The Picky community helps you discover new products through discussion boards, honest reviews, expert articles and redeemable free product rewards. #GetPicky!